نامه به تامین اجتماعی شعبه 3 اصفهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 11 آذر 1394
بازدید : 525
نویسنده : جاذبه وب

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم شعبه 3 سازمان تامین اجتماعی اصفهان:                                                 23/9/92

جناب آقای عباس یزد خواستی:

سلام علیکم:

احتراماً:اینجانب  مستمر بگیر تامین اجتماعی هستم .ودر مقابل سی سال کار (جوانی وعمر مفیدم)حق بیمه ای که دادم به شماها برای تامین آتیه خودم.  تبدیل به پاداش های 400 ملیونی برای هریک از مسئولین تامین اجتماعی شد. اکنون پولی که از شما میگیرم خورد و خوراک زن وبچه ام هم تامین نمی شود.تا چه رسد به اینکه بخواهم رقم های چند ملیونی به شما پول زور بدهم .

چندی قبل فیشی درب منزلم فرستادید ،هر چندمبلغ آن اندک یعنی دو2 هزارتومان بود .ولی برای روشن شدن مطلب به زیر مجموعه شما مراجعه که ببینم برای چیست. زیراسال ها است  فعا لیتی نداشته ام وچند صباحی هم که فعالیت کردم حمالی بود  برای امثال تامین اجتماعی .وتسویه حساب هم شده است.

چند ساعت به این اطاق وآن اطاق پاس داده شدم .وآن خانمی که باید پاسخ مرا بدهد.انگار که با یک مجرمی برخورد میکند که فردا باید اعدام شود.وتا آخر هم بمن پاسخ نداده واز رفتن به این اطاق وآن اطاق برای تایپ وامضاءو...متوجه شدم اصلاً بدهی در کار نبوده است.وقتی  پله های ساختمانی که شما رئیس آن هستی پشت سر میگذاشتم از تحقیر ها وتوهین هائی که به یک مسلمان ایرانی شده بود بقدری ناراحت بودم که تمام سلول های بدنم فریاد میزدند که ما پشیمانیم.

برای فیش واخطاریه بعدی با خود گفتم که می روم نزد ریاست شعبه .تا پاسخ خود را بگیرم .در تاریخ 19/9/92 در اطاق شمابا دو سه کلمه ای که مابین ما ردوبدل شد شما خیلی تحکم آمیز وغیر مادبانه گفتید بدهی خود را باید بدهی و مرا ارجاع دادید به اطاق 31 .لذا مطالبی را که می خواستم حضوراً بگویم .روی کاغذ می آورم.

در تاریخ 9/4/92 فیشی درب منزلم فرستاده ورسید گرفتید. که باید یک ملیون وچهل وپنج هزار تومان به شما بدهم.جالب است که تاریخ آن مربوط به بیش از ده سال پیش است.ودر تاریخ 14/12/82 مفاصاحساب آن ازطرف شعبه سه تامین اجتماعی صادر شده است.حال شما با چه مجوز شرعی وقانونی ویا عرفی می خواهید پول زور از من بگیرید .بالاخره باید یکی پاسخ گو باشد. مگر خود شعبه سه مفاصاحساب نداده .آیا جنابعالی با علم به اینکه مفاصاحساب صادر شده ذ یل برگه را امضا کردید؟!!!.یا اصلاً ماشین امضا بوده وازجائی خبر ندارید؟!!!.آیا به امید اینکه طرف فوت کرده و وراث بی اطلاع او توان دفاع ندارند،یا خود او توان دفاع ندارد ،فیش درب منزل مردم می فرستید؟!!!

در تاریخ 10/9/92 اخطاریه ای درب منزلم فرستاده اید.مبنی براینکه باید تا 48 ساعت دیگر بدهی خود را پردا خت کنی . گذشته از اینکه هیچ گونه سابقه ای دراین رابطه وجود ندارد که بعداً تبدیل به اخطاریه شود.در این اخطاریه هم هیچ گونه مطلبی وجود ندارد که نشان دهد .این اخطاریه مربوط به کیست وقرار داد آن چیست که باید حق بیمه آ نرا داد.وطرف را کاملاً خلع سلاح کرده اید.اگر هم بخواهد از خود شما ها سئوال کند آنقدر توهین و تحقیر می کنید که از زندگی سیر شود.دقت بفرمائید به مندرجات این اخطاریه که خود جنابعالی امضاءکرده اید:

«نام ونام خانوادگی اخطار شونده  »                 

«ت ارتباطات شهراب نام خانوادگی ندار.»

«موضوع اخطاریه»

«نظر به اینکه تاکنون نسبت به پرداخت مبلغ :«هجده ملیون ونه هزار وهفتصد وپنجاه ودو» ریال بدهی قطعی خود بابت :

1 ـ اصل حق بیمه از تاریخ 1/3/1386 لغایت 31/5/1386 بمبلغ 13274820 ریال.

2 ـ بیمه بیکاری بمبلغ1474980 ریال.    و3 ـ جرائم بمبلغ 3،539952 ریال.

اقدام ننموده اید لذا طبق مدلول 50 قانون تامین اجتماعی...بشما اخطار می شود که ظرف 48 ساعت مبلغ... واریز نمائید بفرمائید :آیا علت اینکه بعد از شش سال اقدام می کنید چیست؟واز کجا بفهمم  این پولی که باید پرداخت کنم وزور دادگستری هم پشت سر آن است با بت چیست؟

یعنی اینکه سازمان تامین اجتماعی  با سوءاستفاده از قوانین جمهوری اسلامی وتوسط مراجع قا نونی از مردم پول زور می گیرد. طبعاً اگر کسی خواست از خود دفاع کند در مقا بل حکومت اسلامی ایستاده ونابود می شود. جنابعالی هم با پشت وانه دادگستری ،پشت میز شیک خود نشسته اید وبه ریش مراجعه کننده ومعترض می خندی.ومحترمانه از دفتر کار بیرونش می کنی همان طور که بجای پاسخ مرا بیرون کردید

با توجه به اینکه مدت دوسال است که سازمان تامین اجتماعی بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ماهیانه مبلغ بیست هزار تومان از حقوقم کسر وباکمال تعجب مدیرت عامل محترم سازمان تامین اجتماعی اصفهان بجای استرداد حقوقم نامه مرا به کانون کارگران بازنشسته استان اصفهان فرستاده .که هیچ گونه توجیهی ندارد ،بنده کارمند مخابرات بوده ام وربطی به کارگران محترم نداشته وندارم.از مسئولین محترم جمهوری اسلامی در خواست رسیدگی دارم.وباید خدمت بزرگانی چون ریاست محترم جمهوری وریاست محترم مجلس شورای اسلامی وریاست محترم قوه قضائیه عرض کنم .قبول دارم که بازنشسته ای هستم که در مقا بل این عزیزان وموقعیت شغلی شما ها اصلاً بحساب نمی آیم .بهتر بگویم اصلاً در اجتماع فراموش شده وبه حساب نمی آیم ،زیرا بجای کارمندی بهر کاری دست زده بودم آلان زن وبچه ام ار حد اقل رفاه محروم نبودند.ولی میدانم در مقابل فرمایش حضرت علی علیه السلام خاضع هستید.لذا فرمایش حضرت را متذکر می شوم.که می فرمایند:...واگرخدا از علما پیمان نگرفته بود که در برابر شکم بارگی ستمگران وگرسنگی مظلومان سکوت نکنند،مهارشتر خلافت را بر کوها نش انداخته رها یش می ساختم .درخواست می کنم پیما نی که خدا از شماها گرفته را در نظر داشته باشید و دستور رسیدگی فرمائید تاحصول نتیجه.قبلاً از بذل توجه به این مهم تشکر می کنم.

با کمال احترام:کارمند بازنشسته مخا برات اصفهان

علی عظیمی شهرابی

رونوشت

1 ـ دفتر مقام معظم رهبری(به انضمام پنج برگ ضمیمه)

2 ـ  ریاست محترم جمهوری اسلامی (به انضمام پنج برگ ضمیمه)

3 ـ ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

4 ـ ریاست محترم قوه قضائیه

5 ـ وزیر محترم تعاون ورفاه اجتماعی (به انضمام پنج برگ ضمیمه)

6 ـ استاندار محترم استان اصفهان

7 ـ ریاست محترم کل دادگستری استان اصفهان(به انضمام یک برگ ضمیمه)

8 ـ ریاست محترم کمسیون اصل نود(به انضمام پنج برگ ضمیمه)

9 ـ جناب آقای دکتر توکلی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی(به انضمام پنج برگ ضمیمه)

10 ـ مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی ایران

11 ـ مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان با توجه به رونوشت نامه شماره 8474/92/291 مورخ 11/8/1392

آدرس :اصفهان خ عسکریه خ خرمدین بن بست شهید رستمیان پلاک 57

تلفن همراه (09138772622)




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جاذبه و آدرس webattraction.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com